OPDRACHT >

NIEUWE BEDRIJF VAN EEN BESTAANDE KLANT IN DE MARKT ZETTEN

De oprichter, tevens directeur van o.a. Value Minds heeft Nine opnieuw benaderd om een nieuwe identity, positionering en website te ontwikkelen voor zijn nieuwe bedrijf genaamd ‘Intellify’. Met dezelfde kleuren die gebruikt zijn voor de identity van Value Minds zijn we weer aan de slag gegaan om het nieuwe bedrijf op een kick ass manier in de markt te zetten.

WERKEN MET DE KERNWAARDEN LEUK, GOED, ECHT

Intellify is gespecialiseerd in het detacheren van data analisten en is ontstaan vanuit het zusterbedrijf Testpeople, een software testbedrijf. Met dezelfde kleuren die gebruikt worden voor de identity van Testpeople en Value Minds is het ons opnieuw gelukt om een onderscheidende identity te ontwerpen die zich toch aansluiten bij de andere bedrijven. De samenwerking me deze bedrijven loopt altijd erg soepel aangezien onze bedrijfscultuur volledig overeen komt met die van hen. We werken beide volgende de kernwaarde leuk, goed en echt!

WE HEBBEN EEN MODERNE IDENTITY, POSITIONERING EN WEBSITE GECREËERD DIE PAST BIJ HET VOORUITSTREVEND ‘PEOPLE’ BEDRIJF.