OPDRACHT >

REBRAND HET VROEGER WELBEKENDE BIERMERK
ST. CHRISTOFFEL

St. Christoffel was in de jaren ‘80 een welbekend biermerk dat vooral bekend stond voor zijn speciaalbieren. Grondlegger Leo Brand was zijn tijd ver vooruit toen hij dit biermerk oprichtte. Nu zijn er zoveel nieuwe speciaalbieren bij komen, is het moment gekomen voor St. Christoffel om zich te vernieuwen. Het biermerk wordt opnieuw geïntroduceerd, gepositioneerd en uitgebreid met een serie nieuwe speciaalbieren. Ons werd gevraagd om de identity te vernieuwen en daarmee het merk opnieuw in de markt te zetten. 

MAKING THE BRAND STAND

Om ervoor te zorgen dat het merk zich onderscheidt van de rest, hebben wij ervoor gekozen om alle objecten die de merkidentiteit dragen te vernieuwen. Wij zijn begonnen met de bierflesjes en de website, gevolgd door bierviltjes, diverse bierglazen, merchandise, (bier)menukaarten, posters, taphandvaten, bieropeners, enzovoort.

 
 
 

ST. CHRISTOFFEL IS BACK IN BUSINESS. MET DE VERNIEUWDE IDENTITY ONDERSCHEIDT CHRISTOFFEL ZICH VAN DE CONCURRENTIE EN HEEFT HET MERK OP KORTE TERMIJN VEEL BRAND AWARENESS GECREËERD. DIT IS NIET ALLEEN TE ZIEN, MAAR OOK TE MERKEN AANGEZIEN ZE HET LAATSTE JAAR AL VERSCHILLENDE PRIJZEN HEBBEN BINNENGESLEEPT VOOR HET BESTE BOCKBIER.