OPDRACHT >

CREËER EEN UNIEK CONCEPT VOOR DE JAARLIJKSE COMMERCIAL GROWTH MEETING

AB InBev organiseert jaarlijks een commercial growth meeting voor het gehele AB InBev sales team. Tijdens dit evenement geeft de directeur van AB InBev een presentatie over uitdagingen zoals de commerciële groei van het bedrijf. Ons werd gevraagd om een concept te bedenken voor een unieke en enthousiasmerende presentatie en dit idee verder uit te werken voor het gehele evenement.

SALES TEAM OBSTACLE RUN

Om uitdagingen zoals commerciële groei nog beter te visualiseren, hebben we het evenement gekoppeld aan een obstacle run. Hierdoor zouden alle deelnemers ervaren dat goede resultaten alleen worden bereikt door samen hindernissen te overwinnen en hard te werken. De fysieke uitdaging zorgde voor een sales dag om nooit te vergeten. In samenwerking met Subtiel hebben we een reeks korte films gemaakt voor de presentaties en presentatieslides die wij hebben ontworpen. Wereldkampioen kickboksen Rico Verhoeven hebben we gevraagd om tussen de presentaties door te vertellen wat het vergt om tot een goed resultaat te komen. Ook voor zijn introductie hebben wij ook een korte film gemonteerd.

 
 
 
 
 
 
 

HET EVENEMENT WAS EEN GROOT SUCCES EN DELEN VAN ONS CONCEPT WERDEN OVERGENOMEN IN DE COMMERCIAL GROWTH MEETING AB INBEV VAN DIVERSE LANDEN IN EUROPA.