Spring naar content

9CA.nl » Cases » Ortho11 » Identity & Communicatiestijl

Ortho11 /// Identity & Communicatiestijl

Het Berlijnse Ortho11® wilde zich graag onderscheiden t.o.v. de concurrerende orthodontisten. De praktijk werkt bijna helemaal digitaal en heeft 9|CA gevraagd om een passende opvallende identity en communicatiestijl te creëren.

Ortho11® is Platinum Elite provider van Invisalign® en loopt ver vooruit als het gaat om digitale aanpak. Met 3d robotics, ai en augmented reality werkt Ortho11® aan een duurzame toekomst. En vandaar dat we voor deze in het oog springende communicatiewijze hebben gekozen.

Met een pakkende huisstijl, krachtige visuals en sterke copy heeft 9|CA ervoor gezorgd dat Ortho11® haar concurrentie ver vooruit is. We hebben een onderscheidende website ontworpen ortho11.com en het development door onze partner Pageking laten doorvoeren. Deze website sluit zo perfect aan bij de toekomstvisie van Ortho11®. Inmiddels is ORTHO ELEVEN® met 13 praktijken hard aan het werk om een Global Brand te worden.

Group 7