Spring naar content

9CA.nl » Cases » Basiq Cleaning » New identity

Basiq Cleaning /// New identity

Basiq Cleaning is specialist op het gebied van schoonmaak en reiniging. Sinds de oprichting in 2008 heeft dit bedrijf een sterke groei doorgemaakt en is het uitgegroeid tot een professional met meerdere vestigingen in Nederland.  
 
De klant klopte bij ons aan omdat het Basiq Cleaning ontbrak aan een overzichtelijke website. Tijdens de eerste gesprekken kwam tevens naar voren dat er behoefte was aan een communicatiestijl. Om het plaatje compleet te maken hebben wij geadviseerd ook de identity te moderniseren. 


We hebben gekozen voor een strakke, stoere en toegankelijke identity. We hebben de nieuwe identity en communicatiestijl door vertaald naar een overzichtelijke website en diverse communicatiemiddelen.  De communicatiestijl is dynamisch, waardoor op een opvallende en speelse manier wordt gecommuniceerd.
Gaandeweg hebben we de pay-off ‘We love the job you hate’ in het leven geroepen. Deze communiceert waar Basiq Cleaning voor staat.

 

basiq-cleaning.nl

De communicatiestijl en identity zijn doorgevoerd naar een passend en opvallend webdesign. Met de nodige interactieve elementen is een bezoek aan de website een ervaring op zich en sluit het naadloos aan bij Basiq Cleaning.  

Group 7