Spring naar content

9CA.nl » Cases » Fruit op je werk » New identity

Fruit op je werk /// New identity

Fruit is gezond, geeft een positief gevoel en is een makkelijk middel om mensen te stimuleren om bewuster te leven. Vanuit die gedachte is FRUIT OP JE WERK al meer dan 10 jaar geleden gestart met het bezorgen van bedrijfsfruit en het bieden van een gezonde beleving.

We hebben voor deze super gezonde opdrachtgever een nieuwe naam bedacht (voorheen Vitamine & zo) én een opvallende communicatiestijl. 9|CA bedacht de nieuwe stijl vanuit de vrolijke en gezonde uitstraling die het hele bedrijf uitdraagt. De nieuwe identity en communicatiestijl zijn overal in doorgevoerd. Zo ook op het gehele wagenpark van 70 bussen en vrachtwagens. Hierop hebben we kleurrijk fruit voorzien van leuke, andere en pakkende quotes.
De website is helder en opvallend ontworpen, waarbij gebruik is gemaakt van partners IBIZZ voor het development en Studio RAW voor de fotografie. Kort en goed: FRUIT OP JE WERK maakt de werkvloer leuker en gezonder.

www.fruitopjewerk.nl

Omdat het personeel van FRUIT OP JE WERK zo belangrijk is in het uitdragen van de boodschap hebben we hun in de communicatie op de website terug laten komen. Zo ziet men meteen de leuke en ontspannen manier waarmee het bedrijf communiceerd.

Group 7