Spring naar content

9CA.nl » Cases » EDCR » Rebrand & Creative Blitz

EDCR /// Rebrand & Creative Blitz

EDCR is gegroeid vanuit ‘word of mouth’. Ze doen al jaren hun werk goed en zo heeft EDCR een band opgebouwd met wereldwijde klanten en partners. Hoe krijg je dat voor elkaar? Dit kun je alleen doen als je de juiste mensen hebt, passie hebt en gefocust bent. Het zijn de mensen die het regelen en die zorgen dat het geregeld wordt. Deze FOCUS zetten we als communicatie tool in voor EDCR.

Je mag best met trots en opvallend communiceren als je weet dat je je werk goed doet.
Zo kan die focus op een zending liggen, maar ook op een klant of zijn product. Focus op de medewerkers, op een boodschap, op kennis van douane afhandelingen, op het kleinste detail maakt EDCR tot wat het is. Die ‘focus’ zorgt dat EDCR de klus voor elkaar krijgt.

Met krachtige visuals, sterke copy en een moderne huisstijl heeft 9|CA ervoor gezorgd dat EDCR internationaal oogt en klaar is voor de toekomst. En daarnaast hebben we de website vernieuwd met de nieuwe communicatiestijl. Check: www.edcr.nl.

Group 7